Hot-Line

Řešení problémů:

  • Zkuste sami najít řešení v naší databázi známých problémů, kterou najdete na našich webových stránkách.
  • Pokud se vám nepodaří najít řešení, volejte naši HOT-LINE +420 777 060 639 (vždy za cenu místního hovoru).
  • HOT-LINE je určena pro hlášení technických požadavků, požadavků na nákup techniky a pro objednávání služeb.

Provozní doba pondělí PO – PÁ 16:00 – 22:00 | SO – NE 8:00 – 20:00

Oceníme, když si před voláním na HOT-LINE připravíte tyto body:

  • Jméno firmy
  • Popis problému - tak aby technik pochopil problém a mohl se pokusit jej reprodukovat
  • HOT-LINE je určena pro zákazníky kteří mají uzavřenu platnou servisní smlouvu

Jaký je postup?

  • uživatel zavolá hotline a popíše přesně problém (pro komunikaci lze též použít e-mail technické podpory Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.) poskytne potřebné údaje a soubory
  • náš technik přijme hlášení a pracuje na co nejrychlejšim vyřešení zapíše hlášení do sytému a zahájí řešení problému
  • informuje zákazníka o průběhu řešení.